Tweet |
|
Covid-19 krīze ir paātrinājusi izmaiņas darba tirgū, liekot saprast, ka ikvienam no mums ir nepieciešams pielāgoties mainīgajām darba tirgus prasībām. “Biznesa Akadēmija” šobrīd piedāvā vairākus aktuālus seminārus un apmācībās, kuru galvenais uzdevums ir nodrošināt darba tirgum atbilstošas zināšanas.
“Šajā laikā, kad ir krīze un daudziem situācija ar darbavietu, iespējams, ir nestabila, ļoti daudzi izvēlas apgūt jaunas prasmes, jo saprot, ka nepieciešams pielāgoties darba tirgum un tam, lai viņu zināšanas un prasmes būtu pieprasītas tam, kas ir aktuāls šobrīd. Lai arī daudzi ir apmierināti ar savām zināšanām, tomēr nevar izslēgt, ka ikvienam ir svarīgi strādāt pie konkurētspējas paaugstināšanas, jo nekas mūsdienās nestāv uz vietas – arī darba devēju prasības pieaug. Īpašu aktivitāti novērojamam ārkārtējās situācijas laikā, kad dalībnieku skaits uz semināriem pieaug un cilvēkiem, iespējams, arī ir vairāk laika pievērsties sevis pilnveidošanai,” norāda “Biznesa Akadēmijā”.
Apmācības ir iespēja iegūt profesionālu kvalifikāciju, pilnveidot savu profesionālo meistarību un apgūt darbu tirgus prasības.
“Biznesa Akadēmija” piedāvā plašu apmācību klāstu – teju 100 programmas – ar iespēju iegūt zināšanas un profesionālās prasmes attālināti. Ikvienam ir iespēja pieteikties biznesa semināriem un izvēlēties sev piemērotāko apmācību kursu, sākot no lietvedības un mārketinga beidzot ar psiholoģiju un komunikāciju.
Šobrīd “Biznesa Akadēmijas” klientiem tiek dota iespēja apgūt kursus attālināti:
• E–APMĀCĪBAS TIEŠSAISTĒ, videokonferences formātā – pēc dalībnieka vēlmēm pieejams gan pilnais režīms ar iespēju divpusējai komunikācijai ar pasniedzēju un citiem apmācību dalībniekiem, gan arī tikai skatītāja režīms.
• APMĀCĪBAS NEKLĀTIENĒ, dalībnieks patstāvīgi apgūst mācību vielu pēc elektroniski saņemtajiem materiāliem, pasniedzējs pieejams konsultācijām e-pastā.
Plašāka informācija par apmācībām: http://registreties.lv/apmacibas un https://seminari.lv/
Publicitātes materiāls