Parīzes modes nedēļas ietvaros Coca-Cola atzīmēja sadarbību ar pasaulslaveno modes dizaineri Žanu-Čārlzu de Kastelbajaku. De Kastelbajaks, kurš pazīstams arī kā JC/DC, izstrādājis ekskluzīvu apģērbu līniju īpaši par godu Coca-Cola 125. jubilejai, ar modes starpniecību godinot Coca-Cola nepārspējamo un ikonisko pievilcību.
Žans-Čārlzs de Kastelbajaks, kura darbi ir īpaši atzīti jauniešu vidū visā pasaulē, par sadarbību ar Coca-Cola ir sajūsmināts: „Es iemīlējos Coca-Cola no pirmā skatiena! Man toreiz bija 16 gadi, un Coca-Cola pudele bija vienīgā pudele ar vidukli kā meitenei. Es pat plānoju cauruļvada izbūvi no ASV uz Franciju, lai varētu importēt šo amerikāņu leģendu. Mans mentors Reimonds Levī izstrādāja dizainus kokakolai un Vorhols palīdzēja to padarīt par ikonu. Jūtos pagodināts par iespēju izstrādāt kolekciju un rīkot pasākumu par godu Coca-Cola 125.gadadienai, un kļūt par daļu no šīs garās, radošās vēstures!“
Coca-Cola 125.jubilejas JC/DC kolekcija sastāv no četriem vīriešu un trim sieviešu T-krekliem, kā arī no paša galvenā kolekcijas priekšmeta – satriecošas vizuļu kleitas.
Šī futūristiskā kleita, kas ir JC/DC atjautības un izdomas rezultāts, ir rotāta ar ikoniskās Coca-Cola pudeles attēlu, kas veidots no melniem un sudraba vizuļiem, kā arī ar jostu, uz kuras rakstīts „Reiz sensenos laikos, pirms 125 gadiem...“ („Once upon a time 125 years ago...“).
Vienu no T-krekliem rotā Elvisa Preslija jaunības dienu fotoattēls, ko uzņēmis leģendārais fotogrāfs Alfreds Vertheimers un kas norāda uz Coca-Cola kā popkultūras ikonas statusu.
Līdztekus Žanam-Čārlzam de Kastelbajakam The Coca-Cola Company sadarbojas arī ar citiem slaveniem dizaineriem, ieskaitot Dolce&Gabbana un Karlu Lāgerfeldu.
„Coca-Cola 125 gadu jubileju svin, visa jubilejas gada garumā daloties priekā ar faniem visā pasaulē. Mūsu senās vēstures laikā Coca-Cola ir bijusi priviliģēta sadaboties ar dažiem no pazīstamākajiem modes pasaules pārstāvjiem, nesen tie ir bijuši Dolce & Gabbana un Karls Lāgerfelds. Mēs esam lepni, ka mūsu zīmols ir bijis viņu iedvesmas avots,“ stāsta Evelin Ojamets, Coca-Cola Baltic sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja.